Vi er ikke som de andre

Vi meget fleksible hvad angår kørselstider, så det altid passer ind i dit program.

Rar atmosfære

Hos os er teori- og køretimer hyggelige og afslappende at tage.

Vælg os - Bestå i første hug

Vi er stolte af, at vores køreskole har en meget høj beståelsesprocent.

Mere værdifuld lovpakke

Både førstehjælpskursus og leje af skolevogn til køreprøve er inkl. i vores lovpakke.

Tilmeld kørekort - Kontakt Nybys Køreskole​

​Nybys Køreskole
​Rosengårdscentret

Ørbækvej 75,

5220 Odense SØ - Find vej

E-mail: info@nybyskoereskole.dk

Bliv en af Danmarks gladeste køreskoleelever

Tag dit kørekort hos Nyby's Køreskole

Udfyld formularen her på siden, med den ønskede dato du ønsker at starte på, samt hvilket hold.

Du kan forvente svar indenfor 48 timer.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

"Kim er den bedste kørelærer jeg nogensinde kunne forestille mig! Teoritimerne er aldrig kedelig og det er kørelektioner heller ikke. Kim er super engageret i sine elever og det er man ikke et sekund i tvivl om."

Natalie Willock Willumsen via Facebook

"Kim er en sand fornøjelse at tage kørekort hos. Der er ingen fare for at kede sig til hans timer samtidig med læringen er i top. Bedste anbefalinger herfra."

Louise A Olsen via Facebook

"Jeg kan på det kraftigste anbefale Kim. Han er helt nede på jorden og en utrolig dygtig og lyttende kørelærer - der er altid tid til de spørgsmål der skulle trænge sig på.Og så er han meget fleksibel med at aftale køretidspunkter - stort plus!"

Sofie Maria Vajda Rygård via Facebook

"Fremragende, fantastisk og ikke mindst unik kørerlærer, som uden den mindste tvivl har styr sit fag.

Kan kun anbefales!

Frederik Buk Henriksen via Facebook

"Kim er en fantastisk person!! Han forstå at møde de unge mennersker på deres niveau. Han er sjov at være e selskab med, men samtidig også dybt seriøs omkring hans job. Han er 100 procent reel og giver ikke flere timer end, hvad han finder nødvendigt"

Mette Skaarup Ebbesen via Facebook